قطر

با پیروز شدن امارات برابر استرالیا و مشخص شدن بازی نیمه نهایی میان امارات میزبان و قطر، وزن سیاسی و حاشیه‌های قابل پیش بینی برای این بازی، رسانه‌های قطر را نگران کرده است.

سرویس ورزش مشرق – تیم ملی فوتبال قطر بعد از پشت سر گذاشتن سیاسی‌ترین بازی جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات، یعنی رویارویی با عربستان سعودی حالا به ایستگاه امارات رسیده و در دومین قدم فوتبالی – سیاسی خود باید از سد متحد جدی آل سعود بگذرد.

قطر که در دربی محاصره با پیروزی قاطعانه راهی دور بعدی شده اکنون با شکست دادن کره جنوبی مدعی، حریف امارات در نیمه نهایی است و در صورت رسیدن به فینال این رقابت‌ها باید با برنده دیدار ایران و ژاپن بازی کند.

بیشتر بخوانید:

قطر با حذف کره جنوبی به نیمه نهایی صعود کرد / حسرت کره ۶۳ ساله شد!


امارات با حذف استرالیا شگفتی ساز شد و به قطر رسید / مدافع عنوان قهرمانی حذف شد!

وب سایت وابسته به نشریه قطری پنینسولا ساعتی پس از مشخص شدن نام رقیب قطر در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا نوشت:

کاملاً به سود امارات است که اسیر حواشی شویم. باید مراقب شیطنت‌های اماراتی‌های میزبان در این چند روز باشیم و بدانیم که امارات با حساب و کتاب‌های فوتبالی از هم اکنون مقابل قطر یک بازنده قطعی است اما آنها می‌خواهند از امتیاز میزبانی خود به صورت کامل استفاده کنند و بهترین راه برای این کار، سیاسی جلوه دادن بازی خود مقابل قطر است و باید کاری کنند که حساسیت این بازی در چشم کنفدراسیون فوتبال آسیا دو چندان شود. آنها قطعاً هواداران سفارشی خود را وارد استادیوم خواهند کرد و بسیاری از شهروندان قطری که اجازه ورود به خاک امارات را به دستور آل سعود نداشته‌اند حسرت تماشای این بازی را از داخل استادیوم خواهند خورد.

الوطن چاپ دوحه قطر نیز در بخش ورزشی وب سایت خود با اشاره به شیطنت اماراتی‌ها در چند روز گذشته نوشته است:

اقدامات مسموم اماراتی‌ها باید با واکنش جدی و قانونی کنفدراسیون فوتبال آسیا همراه باشد، چرا باید در لابی هتل محل اقامت کاروان قطر، پرچم‌های عربستان سعودی روی میزهای غذاخوری چیده شود، چرا باید در اتوبوس حامل بازیکنان تیم ملی قطر، برای حتی چند ثانیه، ترانه‌های مربوط به کشور عربستان سعودی پخش شود، این شیطنت‌ها قابل بخشش نیست.

مرسال قطر نیز در بخش ورزشی خود با اشاره به بازی بزرگ این تیم برابر امارات نوشت:

دست کمی از رویارویی با عربستان ندارد، باید به این تیم تبریک گفت، ما اصراری بر سیاسی نبودن بازی نداریم، چون واقعاً یک بازی سیاسی است، اما نباید اسیر این ماجرا شویم، اماراتی‌ها می‌خواهند بازی را احساسی جلوه بدهند تا ما بازی منطقی خود را نداشته باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • NL ۰۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
    17 0
    اشغل الظالمین بالظالمین، تا دیروز این ها درگیر ایران بودن الان درگیر خودشون سر هر ماجرایی، زیبا نیست؟
  • GB ۰۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
    10 0
    کشورک های عربی خلیج فارس یکی از دیگری بد ترند و هر کدام با ایران بازی کنند ، بازی کثیف خواهند کرد
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
    13 1
    قطر به امید خدا امارات را حذف خواهد کرد
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
    16 0
    اگرخدا بخواهد امارات کودککش توسط قطر حذف خواهد شد انشاءالله
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
    12 0
    امارات حذف میشود
  • سید محمد مصطفوی IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
    7 0
    به فکرخودمون باشیم که انشالله اگه ژاپن موذی رو بردیم و احتمال زیاد امارات بازی رو سیاسی می کنه و اگه اومد فینال ؛ اماراتی خواستند بازی رو سیاسی کنن ؛ ما انقدر خوب باشیم و تعداد گل هامون زیاد باشه که نتونه هیچ غلطی بکنند؛ مخصوصا از پشت 18 قدم شوت بزنیم که جایی برای شک و تبانی برای آفساید نباشه؛ دروازبانشون شوت گیرنیست. همونطور که حدس زدم قطر ؛ کره رو میبره ؛ انشالله قطر امارات رو میبره ,اگه نامردی و سیاسی نکنند
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
    5 0
    همه شون سروته یه کرباسن وبازباهم خوب میشن ودشمن ما
  • CA ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
    9 0
    اینها رقیب هستند پرچم جابجا کردن خب قابل پیش بینی هست ولی وقتی پرچم ژاپن رو‌ توی بازی پرسپولیس میارند به این چی میشه گفت!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس